dinsdag 2 juni 2009

11-14 mei

Maandag
Voormiddag: Na een weekendje waarin ik mijn draai niet kon vinden, zo zonder gezelschap, ben ik blij om weer mijn bezigheid te hebben op het werk. Lekker relaxed en met het zonnetje op mijn snoet wandel ik naar de bushalte om naar het werk te gaan. GEWELDIG… wat moet je nog meer hebben dan om 08.00h ’s morgens een warmte van 23° op je lichaam te voelen!
Dit gaat toch heel wat anders zijn als ik terug thuis ben in Belgiƫ.
Namiddag: Tijdens de lunch praten Maria en ik een beetje bij over het weekend, gezellig keuvelen onder the girls… Na mijn uurtje (anderhalf uurtje) pauze kijk ik mijn mails nog na van school en bekijk ik alles nog eens goed op Toledo. Te lang geleden dat ik dit nog gedaan heb. Echt niet veel te doen vandaag op kantoor…

Dinsdag
Voormiddag: A.I. Motokinisi dient een aanvraag in voor de verscheping van reserveonderdelen voor een Porsche. Het gaat over een luchtvaartdossier, dus andere agenten om aan te spreken en te mailen. Christos vertrekt om 11.00h naar Nicosia om met deze klant te vergaderen over de zaken.
Namiddag: Tijdens lunchtijd zijn Maria en ik de enigen op kantoor… iedereen is naar huis of maakt een wandeling aan het strand… ja wat wil je nu met zo’n weer. 30° en geen wolkje aan de lucht!
Na de middag wordt het wat drukker omdat Christos er niet is en ik alles zelf moet regelen. Geregeld zit er dan wel een telefoontje naar Christos bij… Liever een vraag teveel dan een fout die ik zou kunnen maken.

Woensdag
Voormiddag: Omdat ik het grotendeel van mijn eindwerk klaar heb, stuur ik nog maar eens een extra mail voor de rondvraag betreffende mijn taak van RZL.
Namiddag: Christos heeft het enorm druk en ik help hem wat met het archiveren van enkele dossiers. Ook kan ik sommige telefoontjes plegen in zijn plaats naar klanten toe. De namiddag gaat traag voorbij en daardoor besluit ik om toch nog maar wat verder te werken aan mijn eindwerk.

Donderdag
Voormiddag: Voor de middag is het kalm op het werk. Ideaal om verder aan mijn eindwerk te werken. Ik heb mijn laptop meegebracht en heb alle dossiers bij de hand. We zullen er eens invliegen!Namiddag: Na de middag heb ik even genoeg van mijn eindwerk en kijk ik mijn mails nog eens na. Er zitten een paar aanvragen tussen voor de verschepingen van auto’s, welke ik dan ook meteen beantwoord en/of doorverwijs naar onze agent in de UK. Omdat ik de hele dag bezig ben geweest is de tijd gevlogen. Voor ik het weet is het 17.00h en is het tijd om naar huis te vertrekken.

---

Monday
Morning: After a weekend without home company, I am glad to be back to my activities at work. Beautiful weather, a relaxed bus walk with the sun on my face I go to work. AWESOME ... 8 a clock in the morning, a temperature of 23°. Well, .. it feels good! Afternoon: During lunch, me and Maria talk a bit outside the office and we talk about the weekend. After my (half hour) lunchbreak I look into my e-mails from school and I see everything again in Toledo. It seams too long ago that I checked my Toledo files. Really not much to do today in the office ...

Tuesday
Morning: a.i. Motokinisi, an request for a shipment of spare parts for a Porsche. It's about an air bill, so other agents to be contacted and email to. Christos leaves at 11.00h to Nicosia to meet with this customer for business issues. Afternoon: After lunch time, Maria and I are totally alone in the office ... everyone is home or makes a walk on the beach. Obsiously, 30 degrees and no cloud in the sky! In the afternoon it gets a little busier because Christos is not there and I need to arrange everything myself. Regularly I call to Christos with some questions ... I rather make a phone call than making a mistake.

Wednesday
Morning: Because a large part of my thesis is finished I send yet another extra mail for the survey on my task of RZL. Afternoon: Christos is under enormous pressure and I help him with his work. I also make some phone calls in his name to customers. Later on, when everything is cooled down I do some work on my thesis.

Thursday
Morning: Thesis work. I brought my laptopwith me. The final touch! Afternoon: Some Uk shipment requests and that’s it. At 5pm it’s time to go home.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten