donderdag 9 april 2009

cyprus 09 april

Vandaag ben ik super vroeg wakker; om 07.00h gaan mijn oogjes al open. Ik vind dit niet erg hoor, dan heb ik meer tijd om relaxed op te staan en nog rustig een glas appelsiensap te drinken. Ha, de zon schijnt vandaag toch terug, dat is goed nieuws! Hopelijk kunnen die 2 bengels nog wat genieten van een zonnige dag en elkaar.

Pff de gedachte alleen al dat ze morgenvroeg om 06.00h al weer weg zijn. Ik ga hen super hard missen, dat weet ik nu al. Maar het is nog maar anderhalve maand voor ik weer thuis ben en dan halen we de tijd wel in die we hebben gemist.

Op het werk merk ik op dat ik mijn brood thuis vergeten ben. Omdat Christos nog niet op het kantoor is, bel ik hem even op om hem te vragen of hij voor mij brood kan meebrengen. Even later arriveert hij met 2 overheerlijke broodjes…

Na de middag is het echt heel kalm. Iedereen wordt er loom van en wil dan ook naar huis. Na wat onderhandelen aan de telefoon wat betreft de rates en na het afwerken van enkele dossiers is het tijd om naar huis te vertrekken.

Thuis kom ik aan en zie ik daar die 2 luie bengels nog nagenieten van een dagje zon. Pff morgenvroeg zijn ze al weer weg. Ik zie er tegenop! Omdat het de laatste avond is hier voor hen besluiten we om samen nog iets te gaan drinken in de Engelse pub hier vlakbij.

We komen terug thuis om 23.00h en zetten alles klaar zodat Joke en PJ morgenvroeg niet teveel meer moeten inpakken. “Op tijd in bed”, luidt de boodschap! Morgen zal het vroeg dag zijn en we willen allemaal toch nog een paar uurtjes geslapen hebben.

---

Today I wake up super early every 07.00h to my eyes already open. I do not really hear, I have more time to relax and drink a glass of orange juice. Ha, the sun is shining again today, that's good news! Hopefully, these 2 pickle can enjoy a sunny day and each other.

Pff the thought alone that tomorrow morning they leave again at 06.00h. I will miss them super hard, but I know now it is only six weeks before I'm back home and then we’ll make up for the time we have missed.

At work, I notice that I’ve forgotten my bread at home. Because Christos isn’t in the office yet, I call him to ask if he can bring me some bread. A few minutes later he arrives with 2 delicious sandwiches...

The afternoon was very calm. Everyone is getting lazy from the heat in the office and would like to go home. After some negotiating on the phone regarding the rates and after finishing some cases, it's time to leave.

I come home and see that those 2 lazy chickies are still enjoying a day in the sun. Pff tomorrow morning they are already gone. I’m not happy about it! Because it is the last night here for them, we decide to drink something together in the English pub nearby.

We come back home at 23.00h and put everything in order so PJ and Joke won’t have too much more to pack in the morning. "On time in bed," is the message! Tomorrow, it will be early and we all still want to have a few hours sleep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten