zaterdag 11 april 2009

cyprus 10 april

Pff… de wekker gaat en het is nog maar 05.00h. Dat ben ik niet gewoon hoor om zo vroeg op te staan. Mijn 2 engeltjes vertrekken vandaag weer terug naar België en de taxi komt hen al oppikken om 06.00h. Zo ’s morgens vroeg afscheid nemen is maar beter ook; je bent nog slaperig en beseft niet al te goed wat er gebeurt. Na het vertrek van Joke en PJ heb ik nog 2 uren de tijd voor mijn ontbijt en om rustig te ontwaken.

Op de bus zijn de Belgen weer afwezig… die moeten meer niet als wel gaan werken! De ouders van Lynn komen op bezoek, dus in het weekend zal het heel kalm zijn voor mij. Misschien kan ik nog eens afspreken met Vasso.

Eens op kantoor aangekomen krijg ik mijn klopje… de vermoeidheid slaat ineens toe en doordat het weer heel kalm is, voel je dit alleen nog maar harder. Christos, Christakis en Maria Loizou zijn allemaal afwezig en je hoort van de hele voormiddag zelfs geen enkele telefoon rinkelen. Geef mij dan toch maar een stressvolle dag hoor!

Omdat ik zo moe ben en omdat iedereen bijna een dag verlof heeft vandaag, sturen ze mij ook naar huis. “Ga maar naar huis en geniet maar van de zon en een rustige avond”, klinkt het vanuit Stella haar bureau.

Om 13.00h neem ik de bus dan maar naar huis. Onderweg stop ik nog even om brood te halen. Thuis leg ik me even op de zetel. Ik ben echt wel moe van de voorbije week. Het was hectisch met die 2 in huis.

Na mijn dutje begin ik aan de ‘cleaning rush’… Afstoffen, stofzuigen, de ramen en dweilen. Ik moet ervoor zorgen dat het proper is tegen dat die 2 schatten van ouders komen op zondag. Ik kan haast niet wachten…maar toch kan ik ook genieten van mijn tijd hier alleen.

’s Avonds skype ik nog wat met vrienden en met mijn ouders om nog wat te bespreken voor hun aankomst op zondag.

---

Pff ... the alarm clock sounds and it is just 05.00h. I'm not just used to get out of bed so early. My 2 angels are leaving today to return to Belgium and the taxi will pick them up at 06.00h. So early in the morning, saying farewell is better; you are still sleepy and not too well aware what is happening. After the departure of Joke and PJ I still have 2 hours left for my breakfast, and slowly awakening.

On the bus, there are no Belgians...they have more days off than working days! The parents of Lynn are visiting them, so the weekend will be very calm for me. Maybe I can agree with Vasso to go out for a drink.

Once arrived at the office I get my dip ... the tiredness strikes suddenly and because the office is very calm, you feel it even harder. Christos, Christakis and Maria Loizou are absent and you hear no phone ringing the whole morning. For me rather a stressful day!

Because I am so tired and because almost everyone has a day off today, they send me home too. "Go home and enjoy the sun and a quiet evening”, it sounds from Stella her desk.

Around 13.00h I take my bus home. On the way I stop get some bread. At home I will lay down for a while. I am really tired of the past week. It was hectic with those 2 in my house.

After my nap I start at the 'cleaning rush' ... dust removal, vacuuming, mopping and cleaning windows. I must ensure that it is clean to have my 2 lovely parents on visit this Sunday. I can hardly wait ... but I can enjoy my time here alone as well.

In the evening I skype with some friends and my parents to discuss on matters concerning their arrival this Sunday.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten