zondag 19 april 2009

cyprus 13 april

Super goed geslapen! Ja, dat kan ook niet anders met mijn lieve schatjes in huis hoor! Ik ben echt blij dat ze er zijn. Papa begint ’s morgens al met me in de watten te leggen door koffie voor me te maken en ervoor te zorgen dat ik niets tekort kom!

Omdat papa en mama vandaag op excursie gaan rond de omgeving van Shoham kan ik ’s morgens met hen meerijden met de auto. Leuk hoor en papa rijdt al als een echte Cyprioot. Ze zetten me af op het werk en rijden zelf verder richting Kolossi.

Op het werk is het de gewone gang van zaken, al hangt er een iets lossere sfeer in de lucht nu Christakis op vakantie is. Er zit blijkbaar minder druk achten dan anders. Elke dag wordt het merkbaar rustiger op kantoor. Mijn oordeel: de crisis zal hier ook wel voor iets tussen zitten.
Je voelt duidelijk dat er iets op til is… De aanvragen vanuit de UK slinken meer en meer elke dag en veel andere taken liggen er niet op me te wachten.
Dan maar verder werken aan mijn eindwerk.

17.00h: zoals gewoonlijk op de bus naar huis. Mama en papa hebben het eten al klaargemaakt… Wanneer ik binnenkom ruikt het overheerlijk. Kip met champignonroomsaus en een slaatje. Mmmm!
Na het eten samen nog wat afwassen en dan met zijn allen naar Carrefour. We gaan wat inkopen doen voor de komende week zodat we niet veel kostbare zonuren verliezen!

Terug thuis maakt papa verse juliennesoep klaar en hij kijkt ook even naar de diepvries. Deze zit een beetje vastgevroren…
Mama en papa gaan in de douche en ondertussen skype ik wat met vrienden.

Nog wat dingen in orde maken op de laptop en daarna lekker slapen… tot morgen.

---

Super good sleep! It can’t be otherwise with my 2 sweeties in the house here! I'm really glad they are here. Daddy starts the morning by making coffee for me and he makes sure that I won’t have to do anything!

Because my parents go on excursions today; around the vicinity of Shoham, I can ride with them by car. Nice and dad drives almost as a true Cypriot. They drop me off at work and drive towards Kolossi.

At work, the ordinary course of business, although there is a slightly looser atmosphere in the air, now Christakis is on holiday. There is apparently less pressure than usual. Each day, it seems to get calmer in the office. I believe the crisis will play his role in this. You clearly feel that something is imminent ... The applications from the UK shrink more and more each day and many other tasks are not waiting for me. Then working on my thesis ... but you also get tired of this after a period of time.

17.00h: as usual on the bus towards home. Mum and Dad have already prepared the food ... When I enter it smells delicious. Chicken with mushroom cream sauce and a salad. Mmmm! After dinner, we do the dishes together and we all go to Carrefour. We'll go shopping for the next week so we do not lose many precious hours of sunshine during the week!

Back home dad makes fresh soup ready and he also takes a look to the freezer. It is a little iced ... Mum and Dad are having a shower and in the meantime I skype some with friends.

A few things in order on the laptop and a good sleep ... until tomorrow.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten