donderdag 19 maart 2009

cyprus 14-18 maart

Ik lig al 4 dagen met mijn benen omhoog in bed. Ik heb een bezoekje gehad van een ernstige Cypriotische griep.

Zaterdagmorgen word ik wakker met een akelig gevoel in men lichaam; spierpijn, hoofdpijn, … Ik besluit toch om de stad in te trekken om zo energie op te doen van de zon. Al snel voelen mijn benen aan als rubber en moet ik weer huiswaarts keren. Thuis gaat het alsmaar bergaf. Een hevige koorts komt opzetten en ik kan haast niet meer op men benen staan. Goed dat ik medicatie van thuis heb meegenomen.

Zondag en maandag werd het alleen maar erger, dus besluit ik om bezoek aan de dokter te brengen (maandag). En jawel… zijn besluit staat vast! Je moet in bed blijven gedurende de volgende dagen, want je hebt een serieuze verkoudheid en de griep.
De enige manier om dit door te komen is rusten en veel drinken, dus dan doe je dat maar…

Gedurende deze dagen slaap ik heel veel en probeer ik wat op krachten te komen met wat fruit, water, yoghurt en af en toe een boterham. De momenten dat ik kan, probeer ik om voor school dan dingen in orde te maken. Men website moet stilletjes aan af geraken en er moeten nog wat teksten geschreven worden die er ook op moeten komen.

Ik ga nog wat verder uitzieken en hopelijk kan ik donderdag weer aan de slag bij Shoham.

---

I 'm now 4 days with my legs up in bed. I had a visit of a severe Cypriot flu.

Saturday morning I am awakened with a horrible feeling in my body, muscle pain, headache ... I decide to go in to the city in order to attract energy from the sun. Soon my legs feel like rubber and I got to go home again. At home it is only going downhill. A severe fever is set up and I can hardly stand on my legs. Luckily, I have some medication from home.

Sunday and Monday it was only getting worse, so I decided to visit the doctor (Monday). And yes ... the decision is clear! You must stay in bed during the following days, because you have a serious cold and the flu. The only way you will get pass this is to rest and drink a lot, so you do what you have been told ...

During these days I sleep a lot and I try to get some strength with some fruit, water, yoghurt and an occasional sandwich. The moments that I can, I try to work for school, to make things in order. My website must be finished soon and I have some written texts that are also needed.

I am going to sweat this out some more and hopefully I can return to work on Thursday at Shoham.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten