donderdag 19 maart 2009

cyprus 19 maart

Vandaag ben ik opgestaan om 10.00h. Normaal zou ik vandaag nog wat moeten rusten en in bed blijven, maar daar ben ik niet voor in de wieg gelegd. Dus besluit ik maar om in de namiddag een halve dag te gaan werken. Wat onder de mensen komen en uit het huis zijn zal me goed doen.

En ja hoor. Op het werk voel ik nog wel dat ik nog veel energie moet verzamelen door voldoende te eten en te rusten, maar ik geniet van het gezelschap van anderen.
Iedereen is blij dat ik terug ben, vooral Christos. Maar ook hij is niet volledig op zijn plooi. Net als ik heeft hij ook sinds zaterdag deze griep te pakken. We zitten daar samen als 2 schaapjes bijeen :), en maar kuchen en snotteren.

Christos brengt me terug naar huis want het regent pijpenstelen! Het weer is hier de laatste 2 weken verschrikkelijk. De ene moment schijnt de zon en is het aangenaam buiten, een uurtje later moet je weer naar binnen door regen of door enorme wind.
Natuurlijk word je ziek !!!

Thuis ruim ik het app een beetje op. Dat is ook nodig want als je ziek bent heb je daar de minste behoefte aan… Tegen 20.00h pikken ze me op om iets te gaan eten. Dat zal deugd doen. Nog eens een degelijke maaltijd. En dan straks een goede nachtrust en ik ben er weer helemaal bovenop (hoop ik toch).

Tot morgen en slaap zacht.

---

Today I am up at 10.00. Normally I would stay home and have some rest and stay in bed, but I am tired of that. So I decided to go to work in the afternoon, just a half day. To see some people and to get out of the house will do me good.

And yes. At work I feel that I still have to gain a lot of energy by eating and resting enough, but I enjoy the company of others. Everyone is glad I'm back, especially Christos. But he is not 100% either. Like me he has the flu since Saturday. We sit there together as 2 sheep coughing and sniveling.

Christos brings me back home because it rains like hell! The weather here is terrible the last 2 weeks. One moment the sun shines and it is pleasant outside, an hour later you have to rush back in because of the rain or a huge wind. Of course you’ll get sick!!!

Home, I clean up my app a bit. This is necessary because if you're sick you have the least need to do so ... At 20.00h Kypro picks me up to go out for dinner. That will be pleasing, a proper meal. And then just a good night's sleep and I am back on top (I hope anyway).

C ya tomorrow and sleep tight.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten