vrijdag 27 maart 2009

cyprus 26 maart

Vandaag sta ik weer vroeg op om te gaan werken. Om 07.10h gaat de wekker, maar deze week is het moeilijker om uit bed te geraken. Je voelt dat het warmer gaat worden binnen een paar dagen. De wind is niet meer zo koud en de vochtigheid in de lucht verdwijnt stilletjes aan.

Ik ben weer als eerste op onze afdeling. Rustig mijn pc opstarten en een koffie om wakker te worden. Antonis komt de keuken binnengeslopen en laat me super hard verschieten… heel de keuken onder de suiker!
Goed nieuws: het dossier betreffende de Uk lijkt vandaag dan toch eindelijk in orde te komen. De release van de Toyota en de Mercedes zijn een feit! Nu nog het V5 document.

Na een paar telefoontjes en wat mailings krijgen we een pakketje toegeleverd van DHL. En ja hoor, het V5 document zit erin… voor zover we konden zien. Na het openen van het pakket bleek het document niet volledig te zijn… weer wat rompslomp!!! Toch niet te geloven hé… Christos en ikzelf pluizen uit wat er met het vermiste deel van het document zou kunnen gebeurd zijn.

Tijdens de momenten dat ik tijd heb maak ik een schema over de kadering van Shoham binnen de wereld van het zeetransport…

’s Middags een slaatje met tonijn en een broodje. Onder mijn middagpauze besluit ik om nog wat verder te werken aan de documenten van ZIM en SHOHAM.

Na de middag is het heel kalm op het kantoor. Ik maak een bespreking over een dossier van luchttransport met het nodige stappenplan erbij.
Vandaag vertrek ik wat later naar huis. Eerst nog een paar telefoontjes afhandelen en dan neem ik om 17.40h de bus naar huis.

Thuis maak ik macaroni klaar… snel en gemakkelijk.
Vandaag skype ik met Anna (klasgenootje). Het is lang geleden dat we elkaar nog gesproken hebben omdat haar Internet niet meer werkte daar in Monaco.
Na een uurtje praten met Anna, bel ik nog even met het thuisfront. Niet te lang want ik kan mijn nachtrust wel gebruiken. Morgen terug gaan werken…

---

Today I am back early to work. 07.10h the alarm goes off, but this week it is difficult to get out of bed. You feel that it will be warmer in a few days. The wind is not that cold anymore and the humidity in the air will disappear quietly.

I am again the first to our department. Relaxed, I boot my PC and make me a coffee to wake up. Antonis has come into the kitchen without my knowledge and he scares the hell out of me ... the whole kitchen is filled with sugar! Good news: the file on the UK appears to be finally covered today. The release of the Toyota and Mercedes is a fact! Now still the V5 document.

After a few phone calls and mailings, we get a packet supplied by DHL. And yes, the V5 document is in it ... as far as we could see. After opening the package it showed that the document was not complete ... we cannot believe this... Christos and I are trying to find out what happened to the missing part of the document.

During the quiet times I make a schedule on the situation of Shoham in the world of shipping ... Lunch with a tuna salad and a sandwich. During lunchtime I decided to have some further work on the documents of ZIM and SHOHAM.

The afternoon is very quiet at the office. I make a report on a file concerning air transport and I include the necessary steps. Today I will go home a bit later. First a few phone calls to handle and then I take the bus home around 17.40h.

At home I make macaroni with ham and cheese... quick and easy. Today I skype with Anna (classmate). It is a long time since we talked because her Internet no longer worked there in Monaco. After an hour talking with Anna, I like to call home. Not too long because I can use my sleep. Tomorrow back to work...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten