maandag 23 maart 2009

cyprus 23 maart

Ik heb een woelige nacht achter de rug. Wel 3 keer wakker geworden, niet wetende waarom. Ik sta op en kleed me aan, maar met tegenzin vandaag. Dit noem ik echt wel: met het verkeerde been uit het bed stappen.
Het regent hier weer pijpenstelen en ik moet buiten wachten op mijn bus… verschrikkelijk.

Op het werk gaat alles zijn gewone gangetje. Veel telefoontjes, maar weinig aanvragen. Ik besluit om op de dode momenten een aantal documenten voor mijn website al in orde te maken. Zo maak ik een overzicht van Shoham, ZIM, de haven van Limassol en de haven van Larnaca.

Nog steeds zijn er documenten achter van de UK. Christos begint stilaan zijn geduld te verliezen en besluit dan ook om te zoeken naar een andere agent om mee samen te werken.

Met de bus naar huis in dit hondenweer en nog snel naar de winkel voor wat verse groenten. Het menu voor vandaag: koteletjes met aardappelen en worteltjes in de microgolfoven. Ik schil voldoende patatjes zodat ik morgen geen werk meer heb.

Vandaag skype ik met mijn lieftallige grootouders. Moeke (grootmoeder) heb ik al een keertje aan de lijn gehad, maar nu is Vake (grootvader) er ook bij. Dat gaat gieren worden. Die mensen kennen niets van de vernieuwde technologieën en vorige keer zat moeke al te roepen in de microfoon.
Ook een goede vriendin hoor ik vandaag voor de eerste keer via skype. Super!!!

---

I had a rough night. I even woke up 3 times, not knowing why. I get up and get dressed, but I don’t feel like it today. This is what I call really: to get out of bed with the wrong leg. It's raining again tremendously and I have to wait outside for my bus to work ... terrible.

At work, it is going it’s normal way. Many phone calls, but just a few applications. I decide to kill the dead moments by making a number of documents for my website in order. I made a report on Shoham, ZIM, the port of Limassol and the port of Larnace.

There are still documents behind in the UK. Christos is losing his patience and decides therefore to search for another agent to cooperate with.

With the bus home in this awful weather and a quick stop at the store for fresh vegetables. The menu for today: pork chops with potatoes and carrots in the microwave. I cook enough potatoes so it will be easier for tomorrow.

Today I’m going to skype with my lovely grandparents. Moeke (grandmother), I already had on the line two weeks ago, but now Vake (grandfather) will be there as well. This will be hilarious. These people know nothing of the new technologies and last time, Moeke called too hard into the microphone. Also a good friend of mine, I hear today for the first time via skype. Super!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten